עוף החול

שלושים מיליון כניסות ב- youtube????? לא האמנתי. איך לא שמעתי עליה? איך לא מכירים אותה בארץ?
הסיפור שמאחורי הכנת הכתבה הזאת הוא דוגמה למקריות/גורל/אפקט הפרפר – ישבתי קצת משועמם מול המחשב ובהיתי בפייסבוק. בדיוק קיבלתי עוד הזמנה לאירוע. זה המקום לומר שאני מקבל עשרות הזמנות לאירועים ובד"כ לא פותח אותם כלל (וסליחה למי שנעלב עכשיו). אין לי כוח וסבלנות לטרחנות הפייסבוק בכל מה שקשר לימי הולדת ואירועים. די נשבר מעוד קואצ'ר בגרוש לרוצה לתקן את העולם או "סדנה לגילוי האני הפנימי המואר שלי". בשביל אור אדיסון עבד קשה והמציא את הנורה.
בכל אופן, משום מה, ובהחלט בניגוד להרגלי, תפס לי את העין ה- event עם השם הלא באמת מבטיח: "לראות כדי להאמין! פנטזיות החול של אילנה". הקלקתי. היה שם קישור לסרטון יוטיוב. התחלתי לראות. פתאום החלו להירקם מול עיני דמויות, פנים וחיות. היה משהו מהפנט בתנועת הידיים המרחפת על החול, מפיחה חיים בגרגרים הזהובים.
משום מה, לחצתי על הקישור של הסרטון ליוטיוב. בדרך כלל אני לא עושה את זה, אבל כאן הקלקתי. אולי תחושת בטן, אולי סתם מזל. הסתכלתי ונדהמתי – יותר מ- 2 מיליון וחצי כניסות לסרטון הזה. נכנסתי במהירות לאתר של אילנה ביוטיוב. מסתכל על מספרי הצפיות בסרטונים ולא מאמין – אחד 4.5 מיליון כניסות, עוד אחד עם 4 מיליון, בבא יש שלושה מיליון….. סב"כ יותר משלושים מיליון כניסות. מה קורה פה? מי זאת האילנה הזאת????
מכאן זה כבר היה קצר. שיטוט מהיר באינטרנט. טלפון זריז, ולמחרת בבוקר כבר התייצבתי אצלה.
יש אנשים שברגע שהם פותחים את הדלת, ורואים את החיוך שלהם, מייד מבינים. כך היה. הבנתי שמעבר לאמנות הייחודית שלה, מעבר לעובדה שהיא הצלחה מסחררת בעולם, לאילנה יש גם סיפור חיים מדהים ומיוחד שעצב, אובדן, תקווה ובעיקר הרבה אהבה שלובים בו. לשמחתי היא הסכימה לחלוק איתי/איתנו את הסיפור שלה.
הכתבה שודרה ביומן ב 7.3.2014

תגובה אחת

  1. כתבה מדהימה ומרתקת שמשאירה טעם של עוד. ראיתי בעבר קטעי וידאו של יצירות החול של אילנה ושל אחרים אבל כשמתודעים לסיפור השלם (והמתומצת) שלה התרגשות אוחזת בי. סיפור חיים נוגע ללב והתמודדות עם כאב וצער.
    הרבה הצלחה אילנה והמשיכי לשמח אנשים ברחבי העולם. את מביאה לכלנו כבוד ויקר.

כתיבת תגובה