שליחות קטלנית – מעלילות סלקום

הטלפון שלי שבק לפני כמה ימים. מת. לגמרי. אפילו צפצוף סמס חלוש לא הצליח להוציא.
הזמנתי מה שקרוי "שליחות סלולרית". שליח של החברה שיגיע, יעניק לי ברוב טקס והדר מכשיר חלופי וייקח את המנוח לטיפול נמרץ במעבדות החברה. המפגש המרגש עם השליח נקבע ליומיים אחרי הצ'אט עם נציג השרות, בין השעות 10:30 – 14:30. רציתי יותר מהר, ביקשתי, התחננתי, אבל אמרו שאי אפשר. אלו הכללים.
יותר מ- 48 הייתי בלי נייד. לא פשוט, אבל היו גם יתרונות. בכל אופן – התחלתי להתגעגע לצפצופים. ביום הנקוב, בשעה היעודה ישבתי כשהגוויה מונחת לידי, מחכה למושיע. שעה עברה, שעתיים, שלוש, כמעט ארבע. לא העזתי לעזוב את מקום העבודה, או לצאת לאכול, פן אחמיץ את מפגש הפסגה עם השליח, קמפ דיוויד של הסלולרי. גם הודעתי לכל מי שעלול לפגוש את נושא הבשורה בדרך – השומר בשער, המזכירה, סתם אנשים שפגשתי – על מקום מושבי המדויק ועל העובדה שאני מצפה לאיש לבוש סרבל סגול, אבל לשווא.
קרוב לשעה שתיים וחצי, ממש סוף חלון הזמן, יצאתי מחדר העריכה לאולפן, כדי להקליט קריינות לכתבה (הכול באותו מתחם, של 100 מ"ר, חלילה מלצאת או לעזוב). חגי – המפקח באולפן, שואל אותי בחיוך: "איתי, השליח של סלקום מצא אותך? הוא שאל על איתי, והסברתי לו איך למצוא אותך". מתי?????? נזעקתי, וחגי השיב באותו חיוך: "זה כבר היה מזמן – לפני שעתיים אני חושב".
השמיים נפלו. נזעקתי אל חדרי, המכשיר הדומם נתן בי מבט מלא תוכחה – איך, איך פספסנו את ההזדמנות להשיב אותי לחיים. התעלמתי ממנו, ועליתי בצ'אט מול נציג השרות. סליחה – רציתי לעלות בצ'אט, אבל הייתי צריך קודם להקליד (שוב) את כל הנתונים מהתחלה – מספר לא מזוהה של המכשיר, שבשביל למצוא אותו צריך לבצע ניתוח פתולוגי על סף הנקרופיליה בבר מינן, שם, שם משפחה, מספר טלפון, כתובת מספר נעליים ושם החברה של הכלב שלי בכיתה ג'. בסוף עלה מולי נציג השרות, הוא כרגיל היה מאד אדיב וישר שאל לשלומי. הוא קצת התפלא שעניתי שיכול להיות יותר טוב.
הבהרתי לנציג השרות את הבעיה והוא אמר שיבדוק מייד. חיכיתי. חיכיתי עוד קצת. חיכיתי עוד הרבה קצת, ואז הגיעה התשובה: השליח היה במקום העבודה שלך, לא מצא אותך ועזב. הוא ניסה ליצור איתך קשר, אבל לא הייתה תשובה בנייד….

להשאיר תגובה

