הניצחון של אסף

המחבל שוכב לא רחוק מן החדר שבו שוכב אסף. שניהם פצועים. "הרופא צריך לעשות את העבודה שלו, הוא נשבע לעשות אותה", אומר אבנר, אבא של אסף, "זה ההבדל בינינו לבינם. אבל אני לא הייתי מסוגל לטפל במי שירה בבן שלי. אני הייתי עושה לו דברים אחרים".

אסף בן 27. סטודנט, דמות מוכרת בחיפה כאחד הפעילים המרכזיים במאבק נגד זיהום האוויר באזור המפרץ. הוא גם פעיל פוליטי – במחנה הציוני. "אני תמיד הייתי ימני, והמקרה שקרה לאסף בטח ובטח לא יזיז אותי" אומר אלון, אחיו של אסף", אבל הוא שמאלני. היו ויכוחים בבית. לא ריבים, ברוח טובה, אבל התווכחנו על פוליטיקה. "ומה יהיה עכשיו, שאלת אותו איך השפיעה עליו העובדה שמחבל ירה בו?", אני שואל. – "עוד יהיה לי זמן לזה" עונה אלון, "עכשיו אני שמח שהוא יכול בכלל לדבר".

נס. נס. ועוד פעם נס. אין מילה אחרת לתאר את המקרה של אסף. הבחור רק רצה לצאת לבלות עם החברה. נסע את כל הדרך מחיפה לשרונה. הוא נורה מטווח אפס, שני הקליעים חדרו לראשו, אבל לא פגעו במוח. למחרת הניתוח, הוא קם, זז, דיבר, ואפילו זוכר מה היה לפני שהיריות התחילו. וזה רק חלק מהסיפור שלו.

לצפייה בכתבהhttp://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=1193336

כתיבת תגובה

